Skriv bättre insändare

Vill du bli bättre på att skriva insändare?
Jag ger några goda råd på:

lördag, september 18, 2010

Jag är helt nöjd...

Idag kom inslaget på TV4 nyheterna där jag få kommentera lite kring valarbete.
Själv är jag mycket nöjd med partiets valrörelse, även om det naturligtvis finns skäl att gå igenom efter valet vad som kunde ha gjorts ännu bättre.

Vad som jag tror kommer att märkas i eftervalsanalyserna är att Centerpartiet i denna valrörelse kommer att ha en betydligt tydligare profil: företagande och miljö. Jag tror också att landsbygdsfrågorna kommer att segla upp. Det kanske inte har märkts så mycket i nationella medier - men Centerpartiet har i detta val också valt att lyfta landsbygdsfrågorna.

Facit av valrörelsen kommer i morgon kväll - det skulle förvåna mig om vi inte ser ett rejält lyft för Centerpartiet jämfört med situationen före valrörelsen (det vill säga i princip SCB:s majmätning).


Inga kommentarer: