Skriv bättre insändare

Vill du bli bättre på att skriva insändare?
Jag ger några goda råd på:

fredag, september 07, 2012

Man ska inte tro att man är något

Det här inslaget från UNT24 är en nyttig läxa. Man ska inte tro att man är något. Hela budskapet är att så få  från landstingets ledning kommit på invigningen av Uppsala Cancer Clinic. Jag tror jag är i bild fem gånger i inslaget! Som framgår av det tidigare inlägget var också Nina Lagh på plats. Av majoritetens fem landstingsråd var alltså två på plats på invigningen. Det är inte så dåligt med tanke på hur våra kalendrar ser ut. Det fanns även fler representanter för landstinget på plats.

Hade jag fått frågan hade jag gärna berättat varför jag var där, och det hade säkert Nina också kunnat göra. Men det hade naturligtvis förstört hela inriktningen på inslaget.

Inga kommentarer: