Skriv bättre insändare

Vill du bli bättre på att skriva insändare?
Jag ger några goda råd på:

torsdag, juni 03, 2010

Rör inte mitt googlande!

lenaek
Centerpartiet Lena Ek gör gemensam sak med Piratpartiet i Europaparlamentet och lanserar kampanjen Rör inte mitt googlande (Hands off my google search). Bland annat har en grupp bildats på Facebook. Lena Ek och Christian Engström har också ställt en gemensam fråga till kommissionen.

Läs mer på Centerpartiets hemsida: Rör inte mitt googlande

Se också mitt tidigare inlägg: Befängt förslag i EU-parlamentet

Foto från Centerbilder

1 kommentar:

Magnus Ahlkvist sa...

Det är bra att också Centerpartiet, liksom naturligtvis Vänsterpartiet, är emot det här farliga initiativet, som däremot flera Moderater verkar omfamna.

Synd att inte Centerpartiet i Riksdagen ger lika mycket för den personliga integriteten som Lena Ek gör i Europaparlamentet.